فروش ماسک سه لایه

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

فروش ماسک سه لایه

۲۱ بازديد
 در حالی که شما ماسک زده اید ، شما هنوز هم باید فاصله اجتماعی داشته باشید و بهداشت را (شستن دست) انجام دهید. همه این مداخلات به طور همزمان کار می کنند تا بهترین شانس را برای کنترل اوضاع به ما بدهند.
دانشمندان هنوز در حال تعیین این هستند که چه مواد و ساختاری دقیقاً برای محافظ ترین ماسک های صورت پارچه ای ایجاد می کنند. اما یافته های گذشته و فعلی ، به علاوه عقل سلیم ، می توانند سرنخی ارائه دهند. همانطور که رئیس برنامه ایمنی زیستی در انستیتوی کربی دانشگاه نیو ساوت ولز توضیح داد: در صورت عدم وجود مطالعات کنترل شده تصادفی ، شما باید به اصولی که با اثربخشی بالینی و آزمایشگاهی یافته شده است ، توجه کنید. مطالعات را انجام دهید ، همه آن را کنار هم قرار دهید و توصیه های منطقی ارائه دهید.
اکثر ماسک های صورت پارچه ای به اندازه ماسک های تنفسی که به درستی نصب شده اند و کارکنان مراقبت های بهداشتی برای مراقبت از بیماران خود به آنها اعتماد می کنند ، در برابر ذرات اندازه ویروس محافظت نمی کنند. ماسک های به طور خاص برای جلوگیری از استنشاق ذرات ، از جمله ذرات به اندازه ویروس ساخته شده اند. آنها قرار است بدون شکاف در منحنی های صورت شما قرار بگیرند و از مواد خاصی ساخته شده اند که حداقل 95٪ از مواد معلق در هوا به اندازه 0.3 میکرون را فیلتر می کنند. الیاف ماسک ماسک تنفسی الکترواستاتیک و نبافته (مرتب شده به طور تصادفی) است که نفوذ ذرات را دشوار می کند. برخی از ماسک های ، از جمله انتخاب در راهنمای تنفس ، شامل دریچه هایی برای بازدم راحت تر هستند. این ویژگی می تواند در شرایط دود ناشی از آتش سوزی عالی باشد. اما همانطور که سازمان بهداشت جهانی در یک ایمیل برای ما توضیح داد ، هنگامی که تمرکز جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است ، چنین دریچه هایی مشکل ساز هستند زیرا با طراحی آنها می توانند هوای فیلتر نشده را فرار دهند. ماسکهای مشروع توسط موسسه ملی ایمنی و بهداشت کار تأیید شده و روی آنها شماره شناسایی منحصر به فردی را که می تواند در وب سایت آژانس تأیید شود ، مهر کرده اند. همچنین نکاتی در مورد نحوه تشخیص تقلبی ارائه می دهد.
برای دریافت اطلاعات و آگاهی از نحوه فروش ماسک سه لایه با ما همراه باشید.

 

آموزش دوخت ماسک استاندارد در منزل (7 مرحله تصویری)

ماسک زدن در دوران همه گیری کرونا ویروس الزامیست؛ بدین منظور می توانید خودتان نیز دست به کار شده و ماسک خودتان را بدوزید.

وسایل مورد نیاز

  • حدود 15 سانتی متر پارچه مناسب
  • حدود 15 سانتی متر پارچه آستری
  • حدود 1.2 متر کش مناسب که به 4 قسمت مساوی تقسیم شده است.

نکاتی برای برش

فو در فیلم آموزشی یک قسمت از ماسک را در دست دارد که نصف ماسک محسوب می شود بنابراین ما به دو قسمت نیاز داریم به علاوه آن که به یک لایه برای قسمت بیرونی و پارچه ای برای قسمت داخلی نیاز است که در مجموع به 4 تکه پارچه نیاز خواهد بود.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.