خرید عمده ماسک سه بعدی

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

خرید عمده ماسک سه بعدی

۲۴ بازديد
تصویربرداری سه بعدی با استفاده از یک ماسک شفافیت پیچیده به نام ماسک لنز داخلی در این مقاله پیشنهاد شده است. ماسک طوری طراحی شده است که دارای چندین صفحه کانونی در عمق دلخواه برای الگوهای بذر است که اجزای جزئی ساختار سه بعدی را تشکیل می دهند. تصویربرداری ماسک سه بعدی با برهم نهی این الگوهای بذر در اعماق مختلف نشان داده می شود.
با استفاده از لیتوگرافی محاسباتی ، پروفایل شدت نوری در فضا برای چندین شخصیت نشان داده می شود و تصویربرداری سه بعدی آنها تأیید می شود. ویژگی های جداسازی تصاویر نوری در جهت عمق و گسسته بودن عبور پیچیده ماسک لنز داخلی ، مورد بحث قرار می گیرد.
ماسک هایپرفلش فقط یک پروژه چاپ سه بعدی نیستند ، بلکه یک احساس ویروسی هستند. ترکیبی از تولید افزودنی با خلاقیت بی حد و حصر فرهنگ پاپ را با هنر ترکیب می کند و ماسک های پرینت سه بعدی واقع گرایانه ایجاد می کند.
اولین بار در سال 2016 وارد صحنه چاپ ماسک سه بعدی شد و با لباس های سیاسی خود ، از جمله ماسک های کیم جونگ اون ، ماسک های دونالد ترامپ و ماسک های ولادیمیر پوتین ، تبدیل به یک ضربه فوری ویروسی شد. از آن زمان مدلهای ماسک پرینت سه بعدی بیشتری از سیاستمداران و افراد مشهور منتشر کرده است که بیش از 110،000 طرفدار را در فیس بوک جمع آوری کرده است.
به تازگی ، لندون - خالق ماسک هایپرفلش - فروش ماسک سه بعدی را ایجاد کرده است. همچنین ، یک ماسک پرینت سه بعدی از کمدین فقید کریس فارلی را در 2018 با استقبال زیادی روبرو کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.