مزایای استفاده از ماسک سه لایه در کرونا

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

مزایای استفاده از ماسک سه لایه در کرونا

۲۴ بازديد
پارچه پلی پروپیلن اصطلاحی است که برای توصیف هرگونه نساجی که از حرارت و سرمایش رزین مصنوعی ایجاد می شود ، استفاده می شود. چرا یک لایه از این پارچه در ماسک شما مفید است؟ رطوبت را جذب نمی کند ، به این معنی که قطرات وارد شده به این ماده دفع شده و به سرعت تبخیر می شوند. همچنین یکی از سبک ترین الیاف مصنوعی موجود است و می توان آن را در پارچه های دستی و کیسه های خرید مجدد پیدا کرد.
به گفته آژانس بهداشت عمومی کانادا ، این لایه فیلتر نبافته با به دام انداختن ذرات کوچک محافظت بیشتری را ارائه می دهد. ماسک شما باید روزانه شسته شود و فیلتر نیز به دفعات (یا طبق دستور سازنده) تعویض شود.
آیا می توانید خودتان بسازید؟
آره! آژانس بهداشت عمومی کانادا دارای سه آموزش دوخت و بدون دوخت است که نحوه ساخت ماسک سه لایه خود را نشان می دهد (یا نحوه ساخت ماسک صورت DIY ما را ببینید-بدون نیاز به دوخت!). اگر نمی توانید پارچه صنایع دستی یا فیلترهای یکبار مصرف برای لایه سوم پیدا کنید ، می توانید از یک حوله کاغذی تا شده نیز استفاده کنید. با این حال ، این لایه نباید مانع تنفس شما شود-از فیلم های پلاستیکی یا قطعات پلاستیک غیر قابل تنفس استفاده نکنید.
طبق توصیه نارندرا مودی ، همیشه از ماسک پارچه ای برای محافظت از خود و دیگران در برابر شیوع کرونا استفاده کنید.
ماسک های قابل استفاده مجدد ما از 100٪ پنبه ساخته شده است و به ایجاد یک محافظ فیزیکی صورت کمک می کند. طراحی شده برای حداکثر راحتی و استفاده طولانی مدت.
ما از بالاترین کیفیت پارچه و امکانات ایمن برای تولید ماسک استفاده می کنیم. وظیفه خود را با پوشیدن روکش پارچه ای صورت انجام دهید تا به جلوگیری از شیوع COVID-19 کمک کنید.
هدیه ای عالی برای خود / دوستان و خانواده خود / هم تیمی ها / برای Covid-Warriors ، خط مقدم و حقوق بگیران محروم.
بسته به روشنایی صفحه نمایش ، رنگ ها ممکن است کمی متفاوت باشد.
برای جلوگیری از شیوع بیماری ، همه فروش نهایی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.