ویژگی های ماسک سه لایه با کیفیت

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

ویژگی های ماسک سه لایه با کیفیت

۲۰ بازديد
و به ایالت ها و شهرها ختم نمی شود. فروشگاه‌ها و زنجیره مواد غذایی نیز اخیراً قوانین بدون ماسک، بدون ورود» را در مکان‌های سراسر کشور اعمال کرده‌اند. والمارت، بزرگ‌ترین خرده‌فروش کشور، ماسک‌های صورت را در همه فروشگاه‌هایش از 20 جولای اجباری کرد . خرده‌فروش برای مشتریانی که بدون ماسک وارد می‌شوند، ماسک‌های رایگان ارائه می‌کند، یا می‌توان ماسک را از فروشگاه خریداری کرد. نیز اکنون مشتریان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در فروشگاه ها می کنند.
در پاسخ به افزایش الزامات ماسک، بسیاری از خرده‌فروشان و برندهای لباس به ایجاد و فروش ماسک‌های پارچه‌ای و لوازم جانبی ماسک صورت به مردم روی آورده‌اند. اگر به دنبال مکان هایی برای خرید ماسک هستید، ما در مورد نحوه خرید بهترین ماسک صورت برای نیازهای خود و همچنین ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید، با کارشناسان مشورت کردیم. برخی از شرکت‌های پوشاک با ارائه ماسک صورت خود، کمک مالی به صندوق‌های امدادی یا اهدای تجهیزات محافظ شخصی به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، به دنبال عنصر خوبی هستند. ما برخی از آن مارک‌ها را با استفاده از منابعشان برای بازپرداخت گردآوری کرده‌ایم - در این سومین به‌روزرسانی فهرست اصلی خود (که برای اولین بار در 8 می منتشر شد)، 50 ماسک صورت پیدا کرده‌ایم که معیارهای ما را برآورده می‌کنند.
CDC توصیه کرده است که برای افرادی که در مکان‌های عمومی مانند خواربارفروشی‌ها و داروخانه‌ها بیرون می‌روند، از یک پوشش پارچه‌ای برای صورت استفاده کنند، جایی که فاصله گرفتن از نظر اجتماعی ممکن است دشوار باشد. فروشگاه‌ها نیز اکنون مشتریان را ملزم به پوشیدن ماسک در مکان‌های سراسر کشور می‌کنند، همانطور که در بالا ذکر کردیم، و بسیاری از شهرداری‌ها و دولت‌های ایالتی نیز استفاده از ماسک را اجباری می‌کنند. اما الزامات قانونی تنها دلیل استفاده از ماسک نیست در حالی که CDC استفاده از ماسک را توصیه می‌کند، کارشناسان موافقند که ماسک‌های پارچه‌ای جای نیاز به شستن دست‌ها یا فاصله‌گذاری اجتماعی را نمی‌گیرد و مطلقاً به تنهایی مانع از شیوع این بیماری نمی‌شوند. از COVID-19. جان مارتین لو، دکترای دکتر، دستیار معاون آموزش امنیت بهداشت بین حرفه ای و آموزش در مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا، توضیح می دهد که اکثر ماسک های پارچه ای برای کمک به جلوگیری از انتشار قطراتی که فرد استفاده می کند، عمل می کند. این می تواند به کاهش احتمال ابتلا به دیگران در صورت بیماری کمک کند و به طور کامل از شما در برابر ابتلا به ویروس توسط شخص دیگری محافظت نمی کند.
https://mask3laye.niloblog.com/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.