از ماسک سه لایه چه استفاده هایی میشود؟

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

از ماسک سه لایه چه استفاده هایی میشود؟

۱۸ بازديد
اما کمبود تجهیزات حفاظت فردی در سراسر جهان در طول همه‌گیری باعث شده است که برخی از آژانس‌های بهداشتی، مانند مرکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده، استفاده از پوشش‌های پارچه‌ای خانگی را به عنوان جایگزینی برای ماسک‌های سه لایه صورت جراحی توصیه کنند.
انواع مختلفی از مواد برای این موارد پیشنهاد شده است، اما بر اساس شواهد کمی یا بدون شواهد در مورد اینکه چقدر خوب کار می کنند.
بنابراین، تیمی از محققان استرالیایی اثربخشی پوشش‌های پارچه‌ای تک لایه و دو لایه (پارچه پنبه‌ای 175 گرم در متر مربع، با تعداد نخ 170 در اینچ) را با ماسک صورت جراحی 3 لایه در کاهش انتشار قطرات مقایسه کردند.
پوشش تک لایه از یک تکه تا شده تی شرت نخی و کش مو ساخته شده است. پوشش دو لایه با استفاده از روش دوخت، همانطور که توسط CDC تعیین شده است، ساخته شده است.
محققان از یک سیستم نورپردازی مناسب LED و یک دوربین با سرعت بالا برای فیلمبرداری از پراکندگی قطرات موجود در هوا که توسط یک فرد سالم بدون عفونت تنفسی تولید می‌شوند، در حین صحبت کردن، سرفه و عطسه در حین استفاده از هر نوع ماسک، فیلمبرداری کردند.
ضبط ویدئویی نشان داد که ماسک صورت جراحی 3 لایه در کاهش پراکندگی قطرات در هوا موثرتر است، اگرچه حتی یک لایه پارچه ای پوشش صورت باعث کاهش انتشار قطرات ناشی از صحبت می شود.
اما ضبط نشان داد که پوشش دو لایه بهتر از یک لایه در کاهش انتشار قطرات ناشی از سرفه و عطسه بود.
محققان خاطرنشان می کنند که این تنها یک مورد است که چندین عامل دیگر به اثربخشی ماسک های صورت پارچه ای اضافه شده است. این موارد شامل نوع مواد مورد استفاده، طراحی و تناسب و همچنین دفعات شستشو است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.