لیست قیمت ماسک سه لایه

قیمت ماسک سه لایه - فروش ماسک سه لایه

لیست قیمت ماسک سه لایه

۲۱ بازديد
با توجه به تغییر مکرر دستورات، شیوه‌های تجاری، و نرخ‌های انتقال محلی و واکسیناسیون کووید-۱۹، ماسک‌ها احتمالاً برای مدتی مفید خواهند بود - اگر لازم نباشد. خوشبختانه، برخلاف اوایل همه‌گیری، این روزها گزینه‌های باکیفیت زیادی برای انتخاب دارید. بین ماسک‌های یکبار مصرف و ماسک‌های پارچه‌ای راحت و قابل استفاده مجدد که تقریباً به خوبی ماسک‌های پزشکی را فیلتر می‌کنند (و می‌توان آن‌ها را برای تناسب ایمن‌تر تنظیم کرد)، تقریباً همه می‌توانند چیزی را پیدا کنند که با پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشند. در اینجا ما گزینه‌های پارچه‌ای متنوعی را پیشنهاد می‌کنیم که تناسب و راحتی را با راندمان فیلتراسیون و قابلیت تنفس متعادل می‌کنند.
ما با طیف وسیعی از مقامات، از طراحان مد و کارشناسان نساجی گرفته تا دانشمندان ذرات معلق در هوا و متخصصان بیماری‌های عفونی، مشورت کردیم تا جزئیات طراحی کوچک اما حیاتی را که تأثیر بزرگی بر نحوه تناسب و احساس یک ماسک دارند و – به‌طور بسط – بررسی کنیم. چگونه به کاهش انتقال ویروس از فرد به فرد کمک می کند. سپس آزمایش‌های آزمایشگاهی مستقل را برای ارزیابی کارایی فیلتراسیون و قابلیت تنفس انواع ماسک‌ها و فیلترهای پارچه‌ای، از جمله انتخاب‌هایمان، سفارش دادیم
از آنجایی که نحوه عملکرد یک ماسک خاص برای هر فرد معین شامل عوامل بی‌شماری است (اندازه سر و ویژگی‌های صورت یک فرد، رفتارهای او و محیط)، احتمالاً نمی‌توانیم مؤثرترین ماسک را برای هر فرد و هر موقعیتی شناسایی کنیم. با این حال، بر اساس گزارش‌های گسترده، تست تناسب و راحتی در دنیای واقعی، و آزمایش علمی راندمان فیلتراسیون و تنفس، ما چند توصیه داریم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.