ویژگی های ماسک های با کیفیت برای استفاده در محیط های پرتردد

۲۳ بازديد
همه کارفرمایان باید یک ارزیابی ریسک برای محل خود انجام دهند. آنها می توانند در نظر بگیرند که آیا الزام کارکنان به پوشیدن پوشش صورت ماسک سه بعدی اقدام معقولی است که باید در سایر مکان های کاری سرپوشیده انجام شود یا خیر. پوشیدن پوشش صورت همچنان در مواردی که نمی توان فاصله فیزیکی را حفظ کرد، ضروری است، مگر اینکه دلایل خوبی برای عدم رعایت آن وجود داشته باشد.
این مسئولیت کارفرمای شما خواهد بود که مطمئن شود ارزیابی ریسک برای کسب و کار آنها خطرات قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را بررسی می کند.
قوانین در اماکنی که فقط برخی از مناطق برای عموم آزاد است چیست؟
پوشاندن صورت فقط در مناطقی که برای عموم آزاد است طبق قانون الزامی است، اگرچه برخی از اماکن اکنون از این الزام مستثنی هستند. ماسک سه بعدی در جاهای دیگر این محل، با در نظر گرفتن الزامات قانونی اعمال شده در ولز برای انجام تمام اقدامات معقول برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا و راهنمایی های دولت ولز، تنظیم قوانین به عهده اپراتور این محل خواهد بود.
من در نزدیکی با اعضای عمومی کار می کنم اما با یک صفحه پرسپکس (یا مشابه) از آنها جدا می شوم. آیا هنوز باید از پوشش صورت ماسک سه بعدی استفاده کنم؟
لازم نیست. معمولاً کارکنانی که پشت پرده های پلاستیکی کار می کنند و محافظت کافی را ارائه می دهند، در مکان های عمومی نیستند هدف از صفحه نمایش جدا کردن آنها از عموم است.
با این حال، اگر بیش از یک نفر از پرسنل پشت صفحه کار می کنند و نمی توان فاصله اجتماعی را رعایت کرد، انتظار می رود کارفرمای شما ملزم به استفاده از پوشش صورت ماسک سه بعدی باشد، مگر اینکه دلیل خوبی برای این کار وجود نداشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.